sjuk dag med malin ♥

HAHAHAAHH ,det kan man väll minst sakt säga ? ..
hahahaahh :Dvi tog iaf bussen in till kba efter skolan vid typ halv 2 ?
och så gick vi till din sko o kollade på skor.. xD men hittade inga sen gick vi och drack "vatten" på linneas :D och så efter det mötte vi upp malins mamma o syster :D
och så åt vi på donken och sen så gick vi till guldfynd tror jag .. ? heheh det där med minnet asså HAHAH :D
en sak som är säker är iaf att vi åkte till skopukten för malin skulle testa skor där oxå men hittade inget sen släppte dom av mig vid mammas jobb och åkte jag o mamma tillkungsmässan igen så köopte jag två bas linnen på gina :D  ett blått o ett rosalila ? och hårspreay ! köpte även örhängen ...

nu ska jag bara ta det lugnt tror jag .. är typ trött men orkar itne göra ngt och speciellt inte vara trött ;s ?
kommer bilder men malin har alla bilder så hon måste skicka dom till mig först (I) ;)

och vet ni vad :D!? idag kom min klänning! skolavslutningsklänningen!  valde mellan 2 stycken o jag ångrar lite nu att jag inte tog den andra...men men  ;)
hörs senare ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0