segt !

Go morron bloggen , malin ringde o väckte mid vid tio över 9 och så jag va tvungen att sega mig upp då sen så gick ja o la mig o  malin satt vid datan...Det  är malin som har vart inne på min facebook ;) 
iaf så nu har jag gått upp o jag o malin ska idag åka till onsala :D o malin ska bada :D
det kommer massa  kort , sen så ska vi måla våra naglar :D:D
och som malli skrev på sin blogg så kommer det säkert bli en fika ngn stans för det blir det  näöstan alltid !
nu ska jag äöta frukost :D o malin kasnek vill smaka ;D hahah

jag har fått eett önskemål här på bloggen hahah att det ska komma fler bilder på Robby o Jackson :D  kasnke kan fixsas ;)

ajah nu ska vi göra oss i ordning för sen drar vi till onsala som sagt va :D !
hörs sen puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0