Schools out 2010

hade verkligen hur kul som helst igår!
tog bussen in vid halv 4 och mötte upp jeffa..vi skulle upp till hennes danslärare som bor precis där bredvid typ ;D
HAHAHA så skulle jag säga vad det stog för bilar vid vägen där ja bah ah det står la 2 röda en liten lastbi? o en silvrig hahah och då när jag kollat på bilarna hade jag inte sett att jeffa stog vid en av dom röda ;hon ba är du blind eller HAHAHAAH blev as chockad först ;)

ajah vi var hemma hos Helen som JEffas danslärare heter :D as go verkligen! lyssnade påmusik
sen gick vi ner och fick våra typ vip band så att vi kunde bakom scenen .. hela jeffas dansgrupp + mig HIHI

och så stog vi där nere ganska länge o jag o jeffa passa Helens tvillingar .. så himla sööööta! :D

sen gick vi upp och så åkte helen och handlade mat till alla som var där o det var typ 13 pers ?  och så åt vi sen sprang vi typ ut o in tills klockan blev 9 och då gick vi ut o träffade niklas hocker 
å han tog på sig en break tröja (dans gruppen heter break :D )

sen så dansade vi heeeeeeeeeeeellllla kvällen och träffade jätte mycket underbart  folk! :DD ♥
sen vid kvart i 1 åkte ja o malin hem ;D

det var iaf en as go kväll  som sagt ! ska få bilder från malin idag med
tack mamma o pappa ! ♥

Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

grym kväll :D

vi får leka nån gång, höhöhööhöhöh

2010-06-11 @ 17:59:51
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0