så kan det gå ..

Dagens hoppträning ska detta inlägg handla om...
i början kändes han pigg och väldigt framåt , vilket ja tyckte va kul eftersom han inte alltid har jätte mycket energi..
Vi började med att travhoppa och som sagt han var superpigg! så efterhindret drog han iväg och bocka som en liten tok!
sen så skulle vi hoppa ett plank... och så kollade han lite på det så ja drev på lite xtra och så hoppa han och så drog han ner huvet (när han gör detta blir han jätte stark! ) och gjorde han världens bock.. värre en dom som vart innan så ja flög ju av.. och landa som i en kullebytta .. Som tur är , är Robby ändå snäll så han stannade och bara stog och väntade på att jag skulle hoppa upp igen..
Så ja hoppa upp igen och efter att ja flugit av så slutade faktiskt Robby att bocka..  kanske blev ja strängare  o mkt tuffare efter detta ?
iaf så gick det mkt bättre efter detta ! hoppade inte så högt eftersom vi ville ha mer disiplin på den vilde ponnyn! iaf hoppade ja en liten bana  och han var så otroligt fin!
Energin i galoppen och vi hittade jätte fina distanser hela tiden!
är super nöjd med sista delen av hoppträningen !
dock så hade jag inget bra fäste med benen alls! eftersom mina shaps är sänder fick ja rida i ridsko och bar strumpa!
är iaf helt okej nöjd :)!

Kommentarer
Postat av: malin da kåtmajster

det är bara för att han va med mig innan, han blev så upphetsad

2010-06-22 @ 22:42:41
URL: http://malinkarlssonn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0