när man väl är på humör

Så slutar såklart internet att fungera !
Jag som höll på att uppdatera bloggen med lite saker som jag skulle vilja köpa in !ajah , inköpningslistan kommer la upp ikväll då ..  + den andra överraskningen :D hahah kulkul!

Jag hoppade iaf för Maria i morse , och det gick huuuuuuuuuuur bra som helst! han lyssnade och var verkligen på tårna idag! jätte fin..
hoppade 95 cm och det vart toppen! :D  nu är det ändå 2 veckor sen vi hoppade sist och då gick det inte så bra... hahah :D
skönt att allting är som vanligt :D !
Jag o Maria kom på en sak som jag gör i min ridning som kan störa Robby en del .. och det är att precis framför hindret så typ puschar ja på han lite Xtra , och detta kan störa han i sin hoppning . Detta gör även så jag själv inte riktigt hänger med..
så när vi kommit på detta så testade ja att inte puscha på han framför hindret, detta gjorde att jag själv var med mycket mer och att han inte drog iväg så mycket efter hindret ! så nu vet jag det att jag inte ska driva/puscha på han precis framför hindret utan låta han lösa det !
Robby är ändå väldigt rutinerad och behöver bara min hjälp till en del..
så¨det jag ska öva på är att lita mer påhan och inte driva framför hindret (den sista puschen)
Maria tyckte det såg mycket bättre och finare ut när jag inte drev innan hindret.. hahah dock kändes det väldigt konstigt.. haha :D men ja ska vänja mig ! :D

Mìtt shaps gick sönder idag oxå ! suck..
båda två dessutom :O !fattar faktiskt inte riktigt vad jag har gjort.. hahah ridit ? xd
tur att ja fyller år på söndag (27 juni)  :D ridstövlar få stå på listan ;)

I morgon ska ja ju med Maria .. Vi åker halv 7...

Kände att detta blev ett väldigt blandat inlägg... från att mitt internet inte vill funka tills i morgon söndag haha :D
inlägg som kommer senare ;
Kusinerna :D
inköpslistan !
och ett inlägg om ******

spännande spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0