my packing list:D

oftaste när ja ska packa blir det så att ja vill gärna ha med hela min garderob, e det bara så för mig?
hahah vet iaf att malin har samma problem.. <3333333

Ska iaf ha ngt vitt på midsommar tror ja :D dok vet ja inte vad HAHAH kanske kan ha byxdressen ... nej skämta bara :)

ajah , ska hämta ut biljetterna i morron oxå haha  och sen måste ja ju möta upp malin själv så ni får görna hålla mig sällskap vid halv 6 i morron :O!

hoppas oxå på att ja blivit bättre o inte så här förkyld för då vet ja fan inte va ja gör! :O
ont i huver och i ryggen har ja, sen min hals gör jävligt ont oxå :o  usch va segt, ska nog smitta malin så vi kan va sjuka tillsammans hehe :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0