malin on the way ♥

hejhej :D Jag o Elin kollade desperate housewives igår kväll innan vi somnade... haha
har inte sovit gott alls i natt! vaknade 3 gger :O! inte okej men jag känner mig rätt okej pigg ändå ! :D vaknade ordentligt vid halv 10 och då gick ja oo Elin ner till Robby o tog ut han sen så ååt vi ite :D:D
har bara slappat frams till klockan var typ halv 2 då gick vi ner till stallet igen . :D

Nu är Ein (LAT) hemma o byter om sen tar hon bussen till stallet ,
jag själv har precis duschat. .. och malin är på väg hit :D så skaja o malin upp till stallet eftersom vi är så duktigt... :D:D:D hihi .

Jag o Malin ska fika där medans Elin rider haha jag o malin fikar ofta har ni tänkt på det ... ;)
Är iaf as fint väder :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0