konditionsträningen

heheh jaaa...
den gick jätte bra :D ! men jag tror faktiskt att jag inte bara tränade Robby utan mig själv oxå HAHA!
han var jätte duktig , gjorde mkt halvhalter i alla gångarter oxå för att få han (mer)lyhörd.. gick jätte bra i slutet reagera han för minsta lilla ;)
jobbade mycket i galoppen , mest på ökningar och att sedan ta tillbaka han, ibland stog han nästan o galopperade åp stället ;) hehe oups :D !

testade äveen att rida med lägre-hand ..
Har ju 2 bett... ett pessoa som jag mest rider med eftersom hangår bäst med det ! men sen när jag rider med gramanen så rider jag på ett vanligt tvådelat bett .. eftersom det ger bäst effekt då ;)
men när jag väl rider åp pessoat så kan i bland bli lite hög i nacken och så testade jag o sänka handen rätt mycket idag och det gick jätte bra :D ! kändes som om han tyckte det var skönt , att han oxå nkunde slappna av lite ;D !

Hahah , stackarn var helt slut efteråt och det såg nästan ut som om någon hade badat han hehe ... xD
ajah ska fortsätta med konditionsträningarna ! dom är behövliga ! :D så får vi se vad det blir för resultat , han verkade tycka det var roligt idag iaf och lyfta jättebra på benen!
greatans :D

Juste! pappa har "klippt" gräset i hans nya hage ... (den på bilden neranför ) så nu var det as bra att rida där :D !
+ att han kanske inte blir tjockare heheh ^^


(bilden är inte från idag ! men här rider jag med det vanliga 2-delade bettet ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0