inköpslistan

eller ja kanske ska säga önskelistan ? ...
hahah
jag skulle vilja köpa flera nya schabrak till Robby men kan ju inte köpa hur många som helst, ja har iallefall kollat in några Scapa schabrak tror ja det va ...
tycker dom är jätte snygga !
+ att jag har fått tips om en hemsida som har rea på mkt nu :D göttans!


Denna är den gamla modellen och jag skulle lätt vilja ha ett röttoch ettblått med lilarosa detaljer !
dock va dom färgerna slut.. :( tycker iaf att dom är riktigt snygga .
ca 320:-

Detta är den nya modellen av scapa schbrak och oxå den dyraste bland dom jag tittat på.
ca 550:-
Det blåa och typ rosaröda (?) skulle jag vilja häng på min schabraks galje ?:D

Rätt coolt schbrak tycker jag! .. en slags pad i materialet sammet.
ca 320:-
skulle vilja ha det gråblåa! :D

Detta schbraket är från Lamicell...
det har små "diamant" detaljer , väldigt stilrent och snyggt !
ca 320:-
skulle vilja ha det blågrå eller det ljusblå ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0