igår

hej bloggen igår orkade ja verkligen inte blogga. var sjukt trött .
Men ja ska iaf berätta för er vad ja gjorde igår ;)
EFter skolan igår gick jA o elin hem till mig och så la vi oss o sola.  låg typ o sola i 2 timmar o sen så pluggade vi lite på no:n
efter det åkte vi till kba och så sen nör vi kom hem så gick elin hem o jag gick ner och släppte Robby i den andra hagen
(han har typ 3 hagar som vi växlar mella ;) ) men såp igår så gick han i samma hage som de andra hästarna och det gick super ..
kom in vid kvarrt i 8 och sen när klockan var kvart över9 gick jag ut och tog in Robby igen. sen satt ja typ bara en liten stund vid datan för ja var så sjukt trött så aj gick o la mig sen !

Ajah nu är det inte långt kvar till sommarlovet :D great!

Kommentarer
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Gå in på min blogg och svara på frågan : Vilken är din favorit låt sedan kommer jag lägga till allas favoritlåtar i en lista på spotify så alla kan ta del av den.

Gör du det också .

Kram:)

2010-06-03 @ 15:53:09
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0