hemmaigen ! :D

jag är fan stolt nu ! har gått typ 3 kilometer idag ! PROUD ! :D
hahah iaf vi fick ju sko skav typ efter 5 min så vi fick g¨barfota.. och jag råka sparka på min skadade fot jätte många gånger, så jag fick sjukt ont hahah börja nästan gråta (A)
Fikade iaf med malin och så tog vi några kort :D  innan kamran dog :( .. hahahah
skrattade as mycket åt en bild hahahahahahahah
sick!

iaf så blev det en jättefin bild dock fanns det en de som såg skabbig ut så får se om jag lägger upp den ... HAHA ! :D

i morgon ska ja träffa malin igen , kanske skulle vi åka ion till kba :D
vi får se ite i morgon oxå hur hon kommer hit ;S

Ajah lägger in bilderna ikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0