går o lägger mig

hej o hallå ; )
skolan har vart helt okej !
I upehållsrummet (typ cafeteria o typ en sal som alla från 6-9 får vara.. ) ajah iaf till saken !
i uppehålls rummet så sålde merri ut frallor för 3 kr och kex choklader för 5 kr bara för att hon ska få bort dom nu tills skolavslutningen .. äpplena var gratis om ni undra HAH ! ;)
så mitt på dan gick malin  köpte 2 och försökte få i mig en men jag är faktiskt stolt över mig själv och tog ingen ! HAAHAH inte ens en liten smula !
ja alla lektionerna idag har vart väldigt lugna..
typ på hemkunskapen fikade vi..
matten bara vi satt o gjorde ingenting ...
spanska lekte vi heheh ..
bilden målade ja o malin en stor teckning :D bilder kommer ;)
sen tekniken skulle vi montera isär våra vindkraft verk :D och det gick snabbt eftersom mitt bestog av 2 trä ditar o en propeller ? HAHAHAH så klockan 2 var jag klar och malin med och då fick vi gå hem..

Dagens roliga händelser ;
självklart har det var många men dom ja kan komma på just nu är när ja o malin skulle in till bilden så skulle malin rida på min rygg o så skulle vi igenom 2 dörrar så jag sprang o öppna o malin hoppa snabbt på min rygg oxå skullle vi hinna in innan dörren stängdes vilket blev att vi sprang in i dörren HAHAAHAHAHH sen kom tack o lov filip o öppna åt oss ;)

Sen så satt vi utanför matten och väntade så satt malin typ på ett staket ;s så typ lyfte jag ner henne (försökte iaf) så putter erica på mig så man kan säga att det var hennes fel på mig så att jag typ tappar malin i buskarna på andra sidan och jag själv hänger över staketet.. HAHAHAH bilder finns o bilder kommmer ;)!
rikard kom o hjälpte malin upp och så skämtade jag att malin hade en snigel i håret och hon ba kul först o sen så började hon jätte skricka o typ ba; ta bort den o skit HAHAHAH så jg blev as rädd o började oxå skricka ... HAHAHAAHHAAH ...

Sen när jag o malin va på väg hem , så tog hon min cykel o cyklade värsta långt så jag stog längs vägen hahahah..
eler allt började med att jag inte ville bli skjutsad för jag vet hur det brukar gå när malin skjutsar... xD
så jag gick bara o höll bak på cyklen men så började malin köra mot diket o så släppte jag så hon körde rakt ner i diket o typ stog där hahahahh xd :D men hon kom tillbaka med den ;)

jag är iaf jätte trött o har ont i huvet...
i mrgon ska alla 8:orna till slottskogen o typ ha aktiviteter ?
vi ska iaf ha med oss egen mat o dp skulle malin fixa godis o cola .. även om ja inte ska äta godis ;) hahah
o jag *host* mamma , fixxa potatisgratäng :D !
yesss såå i morgon kommer det massa bilder från dagen ;D

TORSDAG ÄR DET SKOLAVSLUTNING SOM BÖRJAR KLOCKAN 10 :D GÖTTANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0