fotboll i 1 månad

hej bloggen , kanske ja får ihop till ett längre inlägg idag ? om jag orkar.. vi får se !

Usch fotboll är sjukligt segt! eftersom joakim spelar det  så sitter ju hela familjen som bänkad except me !
igår somnade ja ju när ja låg o väntadepå att tiden skulle gå..

Jag har iaf bara tatt det lugnt heeela dan och kollat på tv o film ...
Har nog fortfarande inte sovit ikapp alla timmar som blev från i torsdags/fredags...
men åh va ja saknar det! dansade hela kvällen nästan o träffa underbart folk ! har iaf än idag HAH träningsvärk i mina vader pga av detta + att jag tränat 2 dagar i rad nu efter ... heheh
kan verkligen inte släppa kvällen/natten mellan torsdag o fredag ! en av dom bästa i mitt liv helt klart !

back to reality... har ju som sagt tränat 2 ddagar i rad så nu är jag hel slut o det va nog Robby ida med.. fick jätte ont i min fot när ja träna oxå.. så det blev la halvdant ! bättre än inget iaf tror ja ...
för utom att ja har tränat så har jag kollat på råttatouille, och ett amerikanskt pogram som hette Mommas boys hahahhah! det var typ samma sak som mammas pojkar, det kanske ni hörde på namnet ...


HAHAAHAHAHAH gulligt :D

skulle ju träffa Maria idag oxå men hon var tvungen att jobba över men hon ringer mig ikväll så pratar vi om morgondagen då ! Nu vet jag iaf att vi åker hemifrån kvart över 6 HAHA ja ni... det blir att sova tidigt idag ?
jag som kändfe för att vara upp länge... xD

Dagens låt är hellllllt klart 


Usher - His mistake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0