Årets första dopp

tjjjja bloggen, Malin kom ju hit väldigt tidigt... så när hon kommit fick hon sätta sig vid datan så fick jag ligga mig o sega typ i en halv timme  hhaha :D!
sen så satte vi oss vid datan o lyssnade på musik..   så satt vi där till klockan var typ 11 så gick jag o gjorde mig i ordning.. eller ah och typ borsta tänderna o klädde på mig o packade väskan .. :D
Sen så tog vi pendeln till kungsbacka och så gick vi till donken o åt frukost...HAAH! :D
sen efter så fick vi springa till stationen igen och så tog vi bussen till onsala där vi mötte Felix o Adam :D
så gick vi till en brygga och badade :O! det vasr svinigt kallt i början men sen efter ett tag.. när man tappat känseln typ så blev det faktiskt varmt :DhHAHA
sen så la vi oss o solade o åt kladdkaka ... fikat ja o malin tagit med oss hahah :D!
Sen så gick vi hem till Felix och var där en stund och sen cyklade vi eller ah blev vi skjutasade till en annan strand.. Viskan tror jag stället hette xD
och så badade vi igen :D det kändes mycket varmare denna gången haha :D
sen så solade vi ännu mer och målade naglarna ;)
hahahah soo cute ! :D
stolt att jag ahr badat idag ! :D  två gånger dessutom ! :D

Jag har iaf brännt mig jätte mycket på mina "bakben" hahah så det är typ röda linjer där nu :O!
och sen har jag säkert bränt ryggen oxå ..

Sen så tog ja och malin bussen från onsala vid halv 6 tror jag ... och så när vi väl var  tillbaka i kungsbacka igen haha gick vi till donnken igen och så åt vi våran kvällsmat... hahaha :D
sen sååkte vi hem :D och när vi komhem så promenerade vi med jackson o Robby :D
bilder kommer senare ! ska bara få dom av malin ;)

as bra daag ! :D

hahah kul att det blir en massa smilisar hela tiden ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0