yeay, mitt sommarlov ser ljust ut...

ja verkligen...
alla åker ju bort ju :o

Malin åker den 15 och är borta 2 veckor
Elin åker den 11 och är borta 3 veckor
Elin H åker samtidigt som Elin och är borta lika länge..
Jeffa åker nästa vecka någon gång (?) och är borta 3-4 veckor .. (?)
Jennifer K  har redan åkt och kommer hem om kanske 2 veckor (?)
Bella har oxå redan åkt för längesen dock så kommer hon hem senast den 16: onde :D:D:D

själv åker jag torsdagen den 15: onde och är borta i 3 veckor.. 
men jag kommer ta tåget hem flera gånger för att träna o rida Robby <3
Malin ska vara med mig minst en vecka i varberg
 

Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

jag är gärna med någon dag i varberg också, haha (L):D

2010-07-08 @ 00:40:59
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0