ny duschad...

god afton...  HAHAH var ute o sprang 3 km förut o nu sitter jag här nyduschad;) mysigt! :D
kommer nog in lite bilder o så i morgon tror jag! :D
har tänkt på en sak som jag börjat göra!
jag har börjat springa jätte mkt, och sen har jag slutat dricka läsk :o , och typ slutat äta godis o chips och annat skräp, känner mig riktigt stolt... :o MAHAH inte för jag åt så mycket innan !  men nu äter jag det inte överhuvudtaget . det är bra! :)

oh vad jag saknar min malin <333333
 sen nästa vecka kommer felix , och då ska vi spela minigolf och jag ska äga han stenhårt !:D:D:D
MAHAHHAHAHA

sen sensen kommer malin (L)

i morgon vill ja bara ligga vid poolen , dock har jag glömt mina bikinitrosor hemma........ bra!  haha ska försöka ligga där ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0