måste nog skriva av mig lite..

Robby gick super fint idag! är verkligen jätte nöjd med han för nu läget.. dock tycker jag faktiskt att han är tjock, inte smällfet , absolut inte men han har en mage!
när vi pratar om detta så säger alla bara nejdå det har han inte  , men människor som inte änns är häst kunniga har sagt detta nu och jag vill inte att han ska vara små rund heller! jag vill att hans ska vara helt perfekt!
Vi ska ordna detta på ngt sätt ! men nu är det faktiskt sommar och han är trots allt häst! så han ska få vara det över sommarn iaf ; )

(!)
Sen så är jag jävligt trött på folk som tror dom är ngt , tror dom kan men i själva verket är så osäkra på sig själva! Folk som är elaka och när man är i närheten så viskar dom o man vet att det är en själv dom pratar om!
klankar ner på andra för att dom själva ska må bättre, usch fyfan säger jag bara!

Tur att man vet om att dessa människor är så osäkra och kanske inte mår bra fullt ut (?) iaf att man itne tar åt sig av dessa...
och att man hela tiden väljer att fokusera på det dålig heeeela tiden att man glömmer det bra ?
Att man väljer att ljuga istället för att säga sanningen, jaja , man ffår ändå reda på sanningen på annat vis.. 

detta gör mig så jävla sur ! dock går detta ut över andra , att jag hela tiden måste "låtsas" vara på bra humör o inte göra "en fluga förnääm" ,tar  p å mina krafter ! Förlåt till er som ja tar ut detta på <3

sjukt va gött det kommer bli med mer folk i stallet som hjälper mig och ännu en till ***** ! Nu ska allt ändras , förhoppningsvis blir det mycket bättre såhär !
Jag älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Mam

Fint skrivet,så rätt kramiz

2010-07-07 @ 07:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0