malin o sen till kba :D

chacha (H) hahah nej  jag skojja bara..
kom hem för en timme sen typ och nu kollar vi på fotboll eftersom malin är en fotbollsnörd xD
hahah
vi åkte iaf in till kba och kollade runt i butikerna lite o sen gick vi och åt på donken:D !
Robert och anton kom aldrig..
Sen så skulle vi ju hyra film HAHAHAHAH och vi hade planerat att hyra hannah montana the movie
men den var utlånad... HAHAHAHAHHAAH! :')
sen vid 7 kanske så gick vi till stationen och så åkte vi till hede så låg vi på en gräsplätt där och ba slappa :D
och så tog vi bilder :D

roliga händelser under dagen :')

* jag fick något på handen när vi satt på donken och så kletade jag av det på malin och så sa hon: vem fan tror du  du é?och samtidigt som hon sa det tog jag hennes glass HAHAHAH

* det gick en kille på andra sidan vägen så ropade vi hej,men han verkade inte lyssna så fortsatte vi ropa och sp ropa jag nikie eller nått bara för att han hade nike skor och då vände han på sig HAHHA

* när jag i malin satt vid stationen  kommer det en gammal tant och typ lyfter upp saker ur soptunnan och sen så tar hon upp burkar ur soptunnan , HAHAH  :')

okej... nu när jag skriver detta känns det inte som dom är så roliga men shit vad vi har skrattat pt dessa. dock var det fler men just nu är mitt minne inte på topp HAHAHAHAH så jag kommer inte  ihåg flera ;s
skriver om jag kommer på flera (I) :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0