ja har hämtat mitt brev i kba!

god afton...
I morse när ja vakna så had eja ingen mottagning på min mobil , o jag fatta in varför tills pappa sa att det var idag som dom skulle flytta mitt nummer till en annan admistratör.
O då var det bara att åka hem till Kungsbacka o hämta brevet med det lilla sim-kortet i med mitt älsklings nummer på <3
HAHAHAH
sen när ja hämtat det tog ja tåget ner  till varberg igen. :D

det har vart skit väder hela dan , kallt o blåst o regn så haha det kanske passade att åka tåg idag? xD :D

Carro tar hand om Robby därför skriver ja inte så mkt om honom just nu ;) 

 
I morgon tror ja det blir stan en sväng ::D:D:D I hope soooooooooo

ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0