gomorgon....

bloggen!
vaknade typ strax innan 9 av ett gulligt samtal..... haha ;)
sen så gick ja bort o mötte mamma eftersom min hund så gärna ville ut i regnet..... HAHA

idag ska ja rida Robby sen måste ja packa. har inte ens börjat och det är idag det ska va färdig packat.....HAHAH shit!
jag tror och hoppas på att vi tar med mamma o pappas data annars dör jag ;) HAHAH
fredag lördag (o söndag ?):s är det weels and wings och då ska vi tydligen vara med på det..... hoppas på att isabelle ska vara med :D isabelle (!) glöm inte vår cadillac tröja isf :D MHAHA
oj vad blandat det här inlägget blev :D crazy ..

usch va sorgligt det känns att åka hemifrån , vill verkligen inte det </3
hoppas dessa veckor går snabbt !


hoppas Maria ska tävla i helgen för då stannar jag hemma MOAHAHHAAHHA : DDDDDDDDD



Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

rock jonas ska också på wheels and wings ;)

HAHAHA

2010-07-18 @ 19:18:03
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0