fredag!

hejssvejs :D:D:D:D
är på jätte bra humör nu bara för jag pratar med malin på msn :D:D:D:D
idag har vi vart i stan en snabbis, och så har jag vart ute o gått ! HAHAH :D o så har jag solat.................... (L)
HAHAHAHAH och så har vi spelast minigolf :') shitshit ja är verkligen kass på minigolf! :')
i morgon ska vi på ngn marknad (?) tror ja xD
hahah :D:D

söndag kommer lasse o jocke

måndag hem o träna och ******** ** **** :D!
sen på tisdagen åker vi ner igen tror ja ..... :D

och på måndagen kom ju felix!

och på torsdag kommer malin hem :D o då tar ja tåget hem o tränar o sen åker v ner , på fredagen tror jag detta blir :D

aaaw :D shit va härligt ! :D
HAHAHA ja känner att det inte blir n¨gra vettiga inlägg här nu för tiden ...... ska försöka ändra på det
bilder sen idag ;




hahah....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0