FETT LÄSVÄRT!

jag har verkligen ingen lust alls att blogga, men jag känner mig tvungen HAHAH
malin sov här i natt... så i morses när klockan var 20 över 9 gick malin o duscha o sen försökte hon väcka mig, jag kom upp vid tio i 10 o det va då vi skulle cykla..... eftersom malin skulle göra ett syntest för moppekortet.
HAHAH nyvaken o ofixad fick ja sätta mig på pakethållaren med en drickyoghurt i handen.. som frukost ;) HAHAHHA
sen så cyklade ja o malin till Kba , vi typ bytte några gånger på vägen ..  det är iaf ca 7 km till kba...
men när vi väl kom till synaffären så va vi lite försenade så hon missa sin tid... hehe
så vi gick o kolla i lite affärer o sen så gick vi och åt frukost på donken ... dock blev det inte så mycket frukost till mig eftersom ja har svårt att äta på morgonen och sen så samakade det inte bra ! HAHAH usch ; )
fick köpt 2 tubtoppar :D bilder kommer kanske sen ;)
Sen så gick vi o la oss i ett provrum på lindex.... o sov hehe :D
busigt... , HAHAHAH så typ medans vi låg där var det en liten tjej utanför så böjde hon sig ner o kolla under o så stog hon o ropa fanny . hela tiden. HAHAHHA o vi undra va det va, så vi vände oss om och så var det oss hon ropade på HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAH javlar va vi skratta:') soo busted.. som tur var det ingen av dom vuxna som förstog så vi låg kvar..... sen så kommer det typ en ganska ung tjej tror ja o öppnar lite vid sidan på vårt draperi, hon ba : shit va ni skräms, aha sover ni ursäkta HAHAHAH!
så gullig va hon mot oss HAHAHAHAHHAHA :D
Sen så kollade vi runt lite igen och gick till ica:D o så busiga ja e som köper ut åt malin HAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA nej men jag själv HATAR energidricka men malin gillar o hon ville ha en men har inget legg, så jag fick pengar så kööpte jag den åt henne ...... så busigt ;) HAHAHAH
sen så cyklade vi till torget och utanför ett café börade det typ pysa
malin ba-ta bort väskan från hjulet
ja ba - ja har inte vaskan på mig HAHAHAHHA NEEEEEJ VI HAR PUNKTERING
så typ stog vi o skratta ett tag , av ren chock tror ja ...
lixom ingen visste va vi skulle göra så vi cykla till stationen o frågade en kille som satt där .
han ba - ja vet inte men ni får la typ gå till team sportia ?
vi ba- HAHAHHA JAAAAAAA TACK :D
HAHAHHHAHAHAHAAHH
och så gav vi oss av på cykeln som hade punktering och så kom vi fram till team sportia efter mycket om o men ;)
dock visste malin inte vart man gick in men hon är ju så sjkt envis så jag fick vänta på henne i ingången medans hon "skulle gå in i butiken " HAHAHAHAHHAAH
sen när malin fattat att jag hade rättt :D:D så gick vi in med cykeln och så typ var alla upptagna så vi stog  mitt i butikern o väntade med våra kära karin (cykeln) HAHAHAHAHAH! SEN så fick vi hjälp o som laga punkteringen :')
och så började vi vår resa hem HAHAHAHHAH !
vart helt slut när jag kom hem så vi la oss o sola på altanen o åt glass.........dock kom min hund o tog min glass :o
taskigt läge:O! HAAHHAHAAHHAHAH

Sen så glömde vi naturligtvis filmen som vi hyrde igår hemma.... så ja får noglämna den i morgon;)
grattis malin btw du klarade syntestet du ser helt okej ! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA även om vi inte ser va det står på skyltar.....HAHA! :'D

ni älskar våra dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0