uppdatering.

Hej bloggen , idag har jag över huvutaget inte hunnit blogga. Jag vaknade hos Elin och så gick vi till stallet för att ta ut Robby, gud va söt han är! han gnäggade när vi kom och så var han värsta social :D ja vi släppte ut han och sedan gick vi hem till Elin igen. Vi åt frukost och sedan tog vi det lungt framför brasan (L)  och senare spelade vi lite kort och Med Andra Ord!  sjukt kul asså! hahhah 
 
Senare skulle jag hem och rida men så när jag skulle  ta in robby snubblade han först och så hade han 3 cm höga styltor made by snö och is!  så han gled ju runt på betongplattan! ja så jag fick ringa till mamma och säga att hon fick koma ner för jag eller Robby kan inte röra sig/oss. ¨så kom mamma ner och så fick hon h¨lla han och jag fick försöka få ut all denna snö ch is!  jag och mamma bestämde att idag får han stå! typiskt när det kommer snö! 


Efter det fick jag skynda mig upp och göra mig i ordning för vi skulle till farfar och anita och fika :D så var vi där till halv 6 och sedan gick vi och tog in Robby och broddade av han eftersom i morgon kommer Hovslagaren!  vi funderar på att sätta på han snösulor! det kanske är bättre då fasnar ju inte snön.. .

Nu ska jag fixa lite på datan så kanske vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0