Tjenna

bloggen :D
vaknade tidigare idag, måste börja vakna tidigare och inte sova till 11 , det kommer aldrig funka när skolan börjar . Imorse hade jag en liten egen typ skönhets behandling, super skönt var det!  jag duschade och rakade benen och sedan hade jag ansiktsbehandling . sen hade jag lite fix i ansiktet och det var verkligen super skönt, efter det känner man sig som en helt ny person! FRÄSCHT ! :D

Snart ska jag ut till Robby och kylan, kan ni fatta att det var -17 grader i morse :s  och jag sov med öppet fönster , BRRR
Jag och broddade Robby ska bort till manegen och träffa Maria och Rebecca :D
Skrivet ett inlägg om dagens ridpass senare!

take care my lovely bloggläsare ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0