Midsomer murder

hejsan svejsan bloggen, har nu gjort mina läxor , dvs 6ualkunskapsläxa och spanska glosor.
Jag, jeffa och elin gick hem en stund till elín och spelade just dance ett sjukt kul spel må jag säåäga;) '
hhaahhah
sen  gick vi hem och valde lite kläder inför i  morgon sedan ner till Robby, på vägen ner kom jeffas mamma ochj hämtade henne o så såg vi "älgspår" hhah sen så fixade vi hos Robby och gick sedan upp och åt sen följde kjag och pappa henne hem och visade han "älg"spåren som visade sig vara en eller flera harar  xd AHAHAH
ajah nu ska jag titta på midsomer murder.
godnatt :)  

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävlingar på bloggen!

Vad är midsomer murder för något?

2010-01-14 @ 10:25:57
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0