Lördag, skön dag!

Hej bloggen!

Skön dag idag, gick upp vid 11 igen . Och då gick jag ut och tog ut Robby sedan in och åt brunch.
Sedan gjorde jag mig i ordning och så åkte jag, pappa och mamma in till kungsbacka och shoppade lite,
heheh eller ah pappa handlade mat och pantade flaskor och jag och mamma kollade på kläder. Tyckte faktiskt inte det fanns så mycket fina kläder inne i butikerna just nu, utan vi åkte väll hem med 3 klädesplagg, på vägen hem åkte vi förbi ridsport och gick in och köpte sadeln .
Sedan när vi kom hem satte jag mig framför datan tillsammans med mamma och beställde kläder där över! så sjukt mycket fina kläder det kommer snart :D  ungefär om en vecka, mycket av det som ni sett neranför!  mycket glad :D (Y)
Ska köpa några saker till Robby snart oxå ;p
OCH  jag har städat min garderob , hittade massa kläder som jag glömt att jag hade! hahah, ordning och reda i min garderob nu ska ni veta ;) och i min sminkbyrå (A) :D

Robby fick stå idag, men nu ska jag mysa framför tv tillsammans med min underbara familj <3
Ha det bra sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0