hoppas på..

Hej bloggen , det var verkligen längesen jag bloggade kändes det sm, men nu såhär veckan innan jag åker till Egypten försöker jag fixa allt med läxor och skolan nu innan vi åker, skönt att slippa det i egypten! :D

Robby har stått Tisdag och onsdagen gick jag bara lite med han på ängen , det var fullt med snö och sjukt jobbigt att gå.
I tisdags var jag på närakuten och kollade halsen, har haft väldig värk överdrivet länge nu så vi kollade så att detinte var ngn halsfluss. men det vart det ej ;)  jag ska bara ta det lugnt och knarka hals tabletter , haahh nej men bara ta det lugnt och dricka mycket!  tror jag;)

Hoppas på att rida efter konfan i morgon eftersom träningen är flyttad till fredag eftermiddag. bara rida lite lugnt i morgon hoppas vi på alltså;)

Ska försöka blogga från Egypten, om det finns dator och så får ni ju räkna med att det kan stå lite konstigt eftersom dom kanske inte har alla bokstäver ? xd  hahah

Nu ska jag gå sminka av mig så hörs vi snart i gen förhoppnings vis ;)
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0