Hööks ;) buse hahha

Hejsan svejsan bloggen :D 
kommer ni ihåg när jag på hööks med Elin ? jo jag köpte två par ridbyxor och ett nytt schabrak . Hööks håller på att få in Vårens/Sommarens kollektion nu eller va man säger , så jag köpte ett nytt schanrak, det som är på bilden neranför.
Jätte snyggt ;o hahah fanns även i grå/rosa och marin/ljusblå .  men jag har redan så många blå så det blev ett svart med röd och silvrig kant!
Ah iallefall och när jag köpte det kostade det 249:- tror jag, hahh och kollade lite på hooks.se nu igen och nu har dom satt rea på det så det kostar bara 129 , hahah otur ?
ajah det var snyggt så det gör ingenting ;)

tänkte ladda upp två bilder men tydligen ville inte dom vara med på bloggen :(  ajah ska försöka igeen och så ska vi se om dom kommer fram ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0