Godmorgon

bloggen, jag vaknade av att jag fick ett sms från Mamma som undrade om jag släppt ut Robby i hagen , då var väll klockan kvart över 10 , så dröjde jag mig lite och sedan gick jag upp och ut till Robby, det var ganska roligt för när jag kom  gnäggade både hästarna på utsidan +  Robby på insidan heheh , värsta kören.  Robby verkade jätte glad idag väldigt allert om man säger så . Jag tog iaf ut han och gav dom andra hö då var la klocka typ kvart över 11 halv 12 .  sedan bar jag ut vatten till Robby och sopade i stallet.
Dagens Ridpass kommer ske på stubben ,(stubben är en åker, fast den är inte knölig eller ngt utan det finns typ 30 cm halm"gräs" att rida ¨på"! ) 
Nu ska jag ta det lite lugnt och senare gå ut till Robby. i Februari åker jag till Egypten och är där i en vecka, och när jag är där ska jag försöka hitta en dator jag kan blogga ifrån ;) :D
Och vet ni vad efter Egypten är det inte alls långt kvar till GBGHorse Show :D funderar på att göra en lista på vad jag ska köpa (I) ajah det kommer  :D

vi hörs senare bloggen take care

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får jobba jätte mycket med tanke på allt du önskar köpa kram mam

2010-01-04 @ 13:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0