Dagen;

Idag hade jag sovmorgon för mamma och pappa tog hand om Robby. skönt må jag säga alltså! sov till ungefär 11 och sedan gick jag upp eller blev väckt och fick gå upp och äta lite frukost, sedan tränade jag lite:D värsta kul ;) hahahh man gör typ olika ovningar på en stor boll, oh shit vilken träningsvärk! tränade på den i går med och herre gud ! har ont i hela kroppen idag xd Sedan vid 1 städade jag mitt rum och gjorde mig i ordning. Familjen åt lite lunch och sedan åkte vi till elgiganten för vi skulle kolla några saker, till exempel efter ett wii spel ;) sjukt kul det spelet ;) det heter just dance:D sen när jag kom hem ringde Maria och sa att hon åkte hemifrån (för vi skulle rida tillsammmans) ah men så åkte vi först upp till krk och kollade på träningshoppningarna :D eller rättare sagt, Amanda och Sara . det tog sjukt lång tid och vi hann inte rida, iaf inte jag, men när jag kom till stallet och skulle ta in Robby hade min älsklings mamma mockat och vägt upp hö och fixat foder! sjukt bra, du är bäst! :D ♥ så jag gick och sprang lite med han på gårdsplan och sedan borstade jag han riktigt noga! från öronen till svansen . f*sen vad fin han är ♥älskar min ponny! :D sen så fick han gå in o få sin mat , och jag gick oxå in och fick mat HAHAH voffler :D mums ! funderar på att vara med på en träningshoppning den 24/1 men jag vet inte :s jag vill men vet inte om jag vågar :D xd :$ nu ska jag kolla på Robinson karibien och bara inte göra ngt skönt! Min dag i morgon är verkligen helvild! so it gonna looks like ; ♥vakna tidigt och ta ut Robby ♥klockan 10 är det kyrkan ♥på förmiddan på fik-kalas typ ♥till elgiganten i kållered innan det stänger . ♥ sen så måste jag rida Robby innan 3 och inte vid 1. ♥kanske till min morfar . Asså jag vet inte hur jag ska hinna :s ,och i morgon måste Robby ridas ordentligt ! Ajah det är en ny dag i morgon, ta den som den kommer ;) pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0