Ahola

alla söta bloggläsare ;)
Vaknadea, eller ah gick först upp vid 7 för att ge Robby mat, och typiskt hade vattnet nere i stallet frusit, men så gick jag upp och la mig sen igen och sov till halv 11-11. gött! :D
Sen så gick jag upp och åt lite frukost, sen gick jag ner till stallet och så tog jag ut och fixade  lite i stallet :D så allt är klart, nu ska han bara ridas! :D
Ska snart äta lunch och sen kanske min underbara familj ska spela monopol ^^ :D  hahah,
ffår se när jag rider idag, ska ringa till maria oxå för hon ska hoppa clearround i morgon! :D
min lillebror tror han e cool -.-'
nu ska jag äta :D
just det!  min nyakläder har kommit , ;) :D
hahah D: (L)
hörs sen
ppeace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0