Shopping!

Hej alla min söta bloggläsare :D
idag har jag vart i kba och shoppat tillsammans med min söta mamma och joakim (lillebror)
Det var förvånads värt lite folk på kungsmässan idag !
Hittade faktiskt ganska mycket fint! Dock var bikbok en stor besvikelse!  Som ni vet la jag ju upp några bilder på kläder jag ville ha; och jag var inne och tittade idag om den kanske kunde finnas, dock så gjorde den inte det!
Stor DISS på bikbok...!
Men jag hittade några av dom andra kläderna;
  ♥Skjortan från Gina 
  ♥Bh från H&M  

Det jag har köpt idag är :
 ♥En skjorta från H&M - 249 :-
 ♥En skjorta från Gina - 149:- 
 ♥Svarta vanliga taights från H&M - 79,50 :- 
 ♥Lack/skinn leggings från Zara - 249:- 
 ♥Glitter/paljett linne med rosmönster (lååångt) från H&M - 199 :-
 ♥Vit och rosa/blå bh båda från H&M  -  129:- /st






Kommer ni ihåg att jag beställde en bikini oxå..?
Här är den :D  




Och bilderna på min klänning som jag lovade :DD



Vad tycker ni mina små vänner :D ? <33

Slänger in en dagensoutfit senare :D


Kommentarer
Postat av: elina

ååh, älskar den bikinin. himla snygg alltså! tänkte köpa en lite senare i vår fast i typ grönt elr nåt :p

2010-02-21 @ 20:46:51
URL: http://elinasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0