Göteborg Horse Show

Har vart på göteborg horseshow torsdag  och idag  (lördag) ska även dit i morgon :D
Heja Bröderna ingvarsson , :)
i torsdags gick det ju riktigt bra för dom! idag gick det väll mindre bra, ajah ! måste vara kul att vara där, dah det är ju scandinavium vi snackar om! :D

I torsdags gick jag där med Elin , nicole och hennes kompis ...
jättekul verkligen :D  vi träffade jacob och alla hans kompisar och wilma från ponny akuten (om ni kollar på dt ) HAHAH köpte inte ngt i torsdags!
Idag var jag där med Maria och ska även dit med henne i morgon!
idag har jag köpt det jag skulle köpa! 
♥Benskydd :D john whitaker ofc ;)
♥ lamicell schabrak

ajah i morgon blir det att bara kolla inte köpa ngt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0