En liten rapport från...

Egypten. Vädret är jätte bra! Klockan 8 på morgonen är det cirka 22 grader! Härligt! Har legat i solen nästan hela dan och nu är jag uppe på rummet och fixa mina naglar! Najsigt;) Senare ska vi äta på restaurangen . Det känns som om jag fått lite färg och mer ska det bli!;) Ajah hoppas ni har det bra hemma i kylan? :d Förresten !Vi skulle ju lyft tisdag klockan 07.15 kommer ni ihåg? Ah men så var det fel på planet och sen fastnade det i snön xd Hahah Vi lyfte alltså när klockan var 21.00och var framme i egypten klockan halv 4 och klockan 5 gick vi o la oss på hotellrummet Satt på flygplatsen i över 12 timmar och sedan lång resa! Nästan ett dygn var vi uppe:o;) så ligger lite back i sömnen men det får jag la ta igen? Jag är ju på semester ;) Hahah! Ha det super jag saknar er pussokram Rebecka;)<33

Kommentarer
Postat av: hanna eriksson

jag har mellanlandat i egypten,hehe;) jag saknar värmen önskar nästan att jag stanna kvar i australien <3

2010-02-05 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0