Dagens Ridpass ;

Som jag sa i ett tidigare inlägg så var jag på en "hoppdag"  idag, jätte kul!
Vi red ett pass, sen fick hästarna vila och vi åt, sedan övade vi på att hoppa bana.
Robby överlag kändes väldigt stark idag, men jag kanske ska säga att det är cirka 3 veckor sedan vi hoppade sist ;)
han var på något sätt ändå lyhörd!  andra ridpasset gick bättre, han hade kanske tröttast ut sig lite i det första ..?
i andra ridpasset var han betydöigt mer sansad och mera på jorden om man säger så...:)
men han var jätte duktigt!! :) 

hoppade iaf en bana på 80 cm idag.. sista rundan. Den rundan var klart bäst!  Precis den stunden kändes han inte alls stark utan att han var sig själv igen!
Älskar min ponny :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0