ugglan

Hej bloggen!
Förut idag innan jag och mamma skulle åka och handla var det något som small i köket, och sedan hörde man massa fåglar som lät på altanen, så vi gick och kolla och då låg det en uggla nedan för fönstret. Den låg på sidan och först trodde jag att den var död, men sen såg jag att den andades... hehe
Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra men tillslut satte den sig upp och så gick jag ut och tog kort på den , det var sjuuukt läskigt för den bara satt helt stilla och kolla på mig hahaha ;o
sedan flög den iväg ..
Var som sagt med mamma och handlade, köpte ny foundation och massa filmer <33333 hahah
Städat mitt rum så nu är det så gott som rent ;D sen kollade jag på film, Hemma bäst.
På hästfronten idag skrittade jag Robby barbacka i morse på åkern, han har blivit en riktigt piggelin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0