några dagar

I Måndags så red jag sen så skulle malin egentligen kommit hit, men hon mådde inte bra. Resten av dan låg jag bara och slappa framför tv;n.

I Tisdags tränade jag på morgonen och sedan vid 12 kom Malin hit, vi slappade bara och pratade.
Senare så åkte jag, Malin, Robert, Philip och Jacob in till Liseberg och gick omkring. haha :'D.
jätte mysig kväll.
Sen innan vi åkte hem åkte jag och Malin till Kungsbacka och åt på donken hahaha.









fler bilder finns på facebook..

I Onsdags vaknade jag och malin vääldigt sent, gick upp och åt. Sen gjorde vi oss i ordning och tog pendeln till Kungsbacka för att handla de sista julklapparna.
Kan ju bara tillägga att västtrafik suger! Det var två tåg som blev inställda medans vi satt och vänta på att pendeln skulle komma -.- assegt! 
Sedan hittade vi vårat parfympapper på vägen hem, luktar något sjuuuukt  underbart!  
hahah

Idag, Torsdag tränade jag tidigt i morse gjorde klart allt i stallet och nu sitter jag och lyssnar på musik,
tror vi ska julpynta lite här hemma...
vi får se vad som blir av dagen ;)

bild på robby sen någon dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0