Malin och Josefine in the night !

ja igår kom Malin och Josefine hit vid 9  tror jag klockan var...
Dom skulle egentligen kommit vid 7 men intelligenta som dessa tjejernaär så missade dom pendeln 2 eller 3 gånger... haha.
Iaf vid 9 mötte jag dom vid stationen och så skulle vi köpa en till dricka.... men så var det stängt sådet gick ju bra (Y)
så vi gick hem till mig och när vi var påväg hem tillmig så säger Josefine : vart bor du egentligen
HHAHAHAHAHAHAH stackar josefine tyckte det va långt från stationen :')
sen när vi kom heeeeeem åt vi pizzaaaa......med såååååååååus...... och cooooola.......
HAHAAHAHAH sen satte vi oss framför datan och cama med roligt folk, hihi (Y)
så klädde vi ut oss till olika saker hahah och sen cama vi ännu mer... HAHAHAHAHAHH
så kul :')
juste någonstans där gick vi ut med jackson oxå ! blev värsta långa promenaden. hahah men det var as gött o gå ut o gå :D:D:D gick typ o sjöng påolika låtar :D  hahaha eftersom alla är mörkrädd xD
sen när vi kom in gick vi ner till förrådet igen och typ kolla runt där och hitta lite "roliga" saker.........
Malin tex hitta en typ trampbil så typ satte hon sig på den och körde fram o tillbaka på den lilla plats som fanns där och sen helt plötsligt säger hon : vad händer med sättet
som typ sakta åker bakåt. och helt plötsligt står bilen rakt upp i luften och malin ligger på golvet HAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHA
oja och josefine hoppa på en jätteliten studsmatta.....
och så åkte vid inlines.....eller ah dom va för små..
HAHAHAHAH  :')
sen satt vi typ o kolla lite på facebook och delade med oss av våra roliga stunder här hahahhah :')

sen såskulle jag och malin poopa pocorn , dock fanns det bara sånna som man gör i kastrull HAHAH så vi ringde till robert :D och så vägledde han oss så vi klara att poppa pocorn utan att tända eldpå huset :') stolt !
HAHAHAHAHAH det tog typ as lång tid innan det börja poppa och sen när det började blev vi jätte lyckliga.... HAHAHAHAH malin har en video ska se om ja kan få tag på den ;D;D;D
HAHAHAHA
men sen så hällde malin och josefine chokladsås och strössel på ;S;S HAHAHAHAh

sen kolla vi på film HAHA!:')

sen typ var vi as trötta så helt plötsligt så går malin och klär ut sig till tomte och sen så fick jag och josefine var sitt par örhängen :') tack malin! HAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH shit va vi skratta ,det kom som en.........chock typ HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHA

sen kommer jag inte ihågvad vi gjorde ;S tiden gick så snabbt

nu idag har vi legat framför tv typ heeeeeela tiden och kollat på disney channel <3

vid halv 3 åkte malin tror ja och sen så vid halv 4 skulle jag följa josefine till pendeln, dock missa hon den.........HAHAHAHAHAH så vi gick inte på den "fullpropade" kiosken , och åt vårt "riktiga" mål för dagen .... HAHAHHAAHHAHA sen kom hon med 4 pendeln...

lägger upp några "uppdateringar"från facebook :') HAHAHAHAH

Josefine uppdaterar:
-Rebecka sover... nyss drog Malin hem, fast det va jag knappt medveten om att hon gjorde... men nu är hon i alla fall borta ...

-har sån jävla lust att åka till mcdonalds och äta mat med malin!!!!!!!!!!! rebecka sover...

Malin uppdaterar
- jag & josefine vill till mcdonalds, så vi väckte becka och fråga om vi skulle åka dit, hon titta upp, langa bitchblickeN och sen somna om... nu bytte hon soffa.. tror inte hon gillar oss längre

-Josefine: jag har sån jävla lust att bara sätta mig på mcdonalds...
jag: jag vill sätta mig på mcdonalds skylten
josefine: ... och slå näven i bordet och säga JAG VILL HA EN FRUKOST!!!

-yeeeey... nu har josefine somnat också.. ska inte hunden somna också så jag blir HELT ensam? tur att disney chanel finns..

-becka: josefine du fick sms
josefine: m
jag: får du sms? är du populär josefine?
becka: är du populär? josefine????
josefine vakna och ba, asså jag hör ju allt ni säger..
...två minuter senare, åh jag har fått sms! för tre minutersen, hörde ni det?
jag: men det va ju det vi sa! du sa ju att du hörde
josefine: aha.... vad de det ni snacka om....

- josefine: ahaaaaaaaa, nu fatta jag varför det heter dygna, man sover ett dygn!!!!
*malin skrev fel, det ska vara man är vaken ett dygn... HAHAHA *

trötta tjejer


Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

ååå vi är så bra!

älskar er !<3

2010-08-05 @ 00:28:01
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0