good day

igår va ja o malin inne på göteborgs kalaset, sen så sov malin här .. (y)
i morse så va ja borta o typ kollade va jag skulle göra i morgon (jag ska jobba mellan 9 och 2 .... )
sen så kom malin och mötte mig så gick vi bort och gjorde klart fotogrejjen .. :D

Sen så åkte ja o malin in till kungsbacka och köpte nudlar ! :D
sen när vi kom hem så luktade det as mkt parfym ..
ja ba shit va det luktar parfym, malin ba , det gjorde det i morse när jag öppna din garderob oxå..
HAHA och sen när mamm akom hem så fråga hon om vi sprayat parfym i hela huset :S:S
hahha
iaf, när vi kom hem från kungsbacka igen så kokade vi nudlar och så satte vi oss ute på altanen och åt , sen låg vi o lyssna på msik och o sola ett tag .
hahah typ vid 5-6 kanske skulle ja o malin försöka fixa så vi kunde se en film på datan ,m vilket tog ett tag men tillslt fick vi iaf sett filmen ! dock måste vi hyra den oxå eftersom filmen var på engelska utan text......
sen stack malin till dalavallen o ja gick ner till stallet ..

bilder sen igår


bilder från idag

oups , vi va för låååånga för kamran ; )

HAHAHAH CP!



Kommentarer
Postat av: JenniferKarlsson.

hahaha äntligen fick vi veta va det stog på bandet xd

2010-08-13 @ 15:56:49
URL: http://jennniferkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0