ansiktsmask

tjao bloggen, dagen har vart helt okej!

Det var sista dan ja var i husvagnen idag, så nu ärjag hemma :D:D:D
riktigt skönt!
dock har ja 3 kassar o en väska med kläder som ska va inpackat i garderoben tills på onsdag..... haha jag orkar verkligen inte xD


var borta o red Robby förut idag... nu ska han börja sättas igång ordentligt ,så han ska ridas/motioneras 2 gger om dan. Så jag tror att det blir ett konditionspass och ett "annat" pass (beroende på va ja gör). så kommer han bli jätte fin! :)

ja o pappa va ute en sväng förut och kollade på några ******* som va i närheten :D vi får se hur det blir med dom ;)

har precis kollat på paradise hotel och nu ska jag sätta på mig en ansiktsmask tror jag!
har så mycket energi men vet inte vad jag ska göra ;S;S;S
HAHAHAHA
kanske går ut o tar kort ? jag måste iaf ringa malin !
hörs sen ! puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0