påskbrasa

hej bloggie, dagen har gått ¨båda segt o snabbt! tycker itne ni det ...?

jag har iaf hunnit vart iväg och handlat idag med, dock bara spån ^^ heheh... och sen även vart på ica maxi en snabbis :)

har även packat klart transporten , så allt med Robby is ready , that´s god! ;)
men jag har ´knappt packat mina egna saker :O ojojoj, måste börja med det senare, eller i morgon ...

i morgn åker ju ja och robby som sagt till strömstad, vi ska vara där tills på fredag då kommer vi hem;) så kommer inte kunna blogga under veckan men när jag kommer hem kommer det massa bilder från veckan!! :D härligt va?

ajah har typ ont i mitt öra? ja typ huvevärk i örat:O HAHHA!  och typ hör jätte dåligt, hopaps jag typ inte håller ¨på att få öroninflammation eller nåt :O ajah vi hörs en snabbis innan vi åker i morgon!  nu ska jag ut till resten av familjen och grannar och släkt och alla xd ahah och kolla på påskbrsana xd
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0