lååååångfredag

vaknade hos elin gick dit sent igår och så myste vi ;) heheh
sen i morse vaknade vi och sen körde christina oss till stallet haha typ bara 3 min från elin ^^ och så fixade vi med robby och tog ut han sen gick vi hem till elin och gick o la oss igen sen när vi vakna satt vi o kolla på desperate, sen vid 12 gick jag hem för vi skulle till ngra grannar och äta lunch , trevligt! :D
hahah.
dagen  har verkligen känns lång, och det har känts som om det vart lördag hela dan... härligt att det inte var det, jag och mamma var iaf iväg förut typ vid 2? och köpte några saker ja ska ha med mig.
Sen har jag städat jätte mycket i stallet och putsat olika sake jag ska ha med mig och även plockat undan ngra saker  blev as bra.
nu ska jag bar ta det lugnt och mysa:D  puss piuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0