Jeffa o Elin idag ;)

Hej bloggen, nu ska jag snart snart sova  har haft fullt upp hela dagen !

Efter skolan hängde Elin och Jeffa med hem vi typ bakade och solade :D jättehärligt väder idag sjukt varmt , så alla hade på sig typ tunn tröja och short hur härligt som helst!

Vi har även tagit jätte många bilder, kring 400? ja vissa kommer upp här andra hålles privat;) hehe ..

Vi har även motionerat Robby alla red barbacka .. HAHAH okej det var verkligen det roligaste på länge !  HAHAH !

vi skulle testa att rida 2 på han på samma gång men Robby <3 ville inte stå still så först när jag och jeffa skulle rida tillsammans så typ hängde hon på sidan och höll i mig och jag bah- jeffa släpp mig jag kommer ramla av, HAHA och så fick jag stopp på Robby som gått en bit.. och jeffa bara PLUPP! så ramlade hon av HAHAHAH SÅ JÄVLA KUL, XD!

Sen när jag och elin skulle rida tillsammans så ville han inte stå stilla så han började gå igen och så drog elin nermig så båda ramlade av, (ja hamna på fötterna) HAHAAH så sjukt kul!

innan detta så fick jeffa testa att rida honom lite, och sen red jag och elin han och så!  härlig dag för osss alla 4 ;)

Kommer bilder! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0