hemma igen !

Hej bloggen nu har det gått hm , bloggade jag i lördags ? hm ...  nu har det iaf gått 2 dagar sen jag bloggade :D

Har vart på konfa läger i Horred , helsjön. har vart där heöla helge n . tycker det har vart bra :D har vart där 3 gger tidigare när jag gick i kören, kanske har ngra kort i från den tiden , ska kolla !
men iaf det kommer en massa bilder men det kan dröja totalt blev det säkert runt 1000 bilder ! alla med olika kameror men ska tigga till mig ev. få cd:s ;) ha tålamod ! :D

Lördag; kom dit vid ungefär halv 10 och då fick vi rum utdelade och sen var det fika . Man åt hela tiden ! 6 gger om dan tror jag vi räknade ut det till . kanske därför man blev så trött ? !

sen så började vi med att förbereda allt inför avslutningen, vi är olika grupper .
2 grupper som skriver varsin låt , en killgrupp o en tjejgrupp .
och sen en drama grupp och sen bildgruppen .

Jag öär med i tjejgruppen som skriver egen låt . Tootalt ! vi har skrivit en egen text med olika teman, eoch även musiken till!  Erica o julia som spelar gitarr och piano ! Malin k , Malin e , Jag :D , Jeffa , Elina och sen har även jennifer g skrivit tredje versen .
Hahaha den blev så fruktan svärt bra !  ska försöka l'ägga upp en video :O Erik , vår konfa faddder började nästan gråta <3 för att den var så fin, ! vi blev klara i helgen och nu ska vi bara finslipa den lite ;)

Killarnas låt är oxå jättebra :D är så stolt över oss HAHAH (A)

drama vet jag inte men bildgruppen har fullt upp med alla bilderna !

iaf vi övade väldigt mkt denna dag och åt !  sen så på kvällen var det en massa sammarbets övningar , men många var sjukt tröttna , blev la sådör !

hahahah
sen på kvällen försökte jag och malin k ( vi delade rum) få in frida och jennifer k till vårat rum och först lyckades vi men sen kom henna och knackade på deras dörr HAHA så frida gick bort till vägen som är mot deras rum och typ stog o prata genom den ! AHAH
och sen gick hanna men kom tillbaka och knackade på våran dörr ist , och så sprang frida o jennifer in på toaletten o gömde sig HAHAHA  och så öppnade malin (A) hanna bara ; vet ni vart frida och jennifer k är ?
HAHAH - njae  tror dom svoer ^^ sa vi hahah
men så börjar frida och jennifer gapskratta innefrån toaletten så hanna bara är ni säkra och så malin viska så inte ledaren ska höra
- dom är hör men säg inget .. HAHAHAHA
OCH SEN KOM HANNA  tillbaka med elisabeth (ledarE)
hahahahah och så fick dom gå in på sitt rum så tog jag och malin kort och så skulle försöka få in dom på rummet senare, men så hade elisabeth satt sig på en stol utanför vår dörr typ HAHAHA så varje gång vi öpnnade för att frida o jennifer skulle komma över så bah; STÄNG DÖRREN O GÅ O LÄGG ER !  HAHAAHHAHAHAHAH vi försökte ett par gånger men det gick inte hahaha , så vi gav upp. 
glömde berätta att innan typ vid 5-6 satt jag och jeffa och hade gjort varm choklad , vi var själva i hela huset, hahah  busigt ;)
a men det gick la sådär slutade med ... bilder kommer !
malin k kom sen och vill oxå ha HAHAHAH HENNes blev minst lika fail :D

Söndag;  blev väkte på ett jävulskt sätt:O !! inte kul!
vi åt igen, haha och så  sen gick vi på ngn gudstjänst ,och sen döpte sig alfred! :O i helsjön ! SJUkt kallt måste det vart :O!  grymt fint iaf :D

sen så fortsatte vi med låten och den blev klar idag!  alla som lyssnar på den blir lika förvånade och 1 trodde vi tagit den från youtube HAHA NAAAAW :D (L)

så jävla fin kommer avslutning bli :D *STOLT *

helgen har vart sjukt bra iaf haft as kul HAHAH :d (/lk)(

BILDER KOMMER JAG LOVAR , HAR BARA INTE FÅTT DOM ÄN :D NÅGRA ÄR HÄR KOMMER FLER :D


GULLIGT!  fler bilder kommer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0