Furminator

Hej bloggen sitter och kollar runt lite på internet , och tidigarre idag pratade jag och min kusin Linda om furminatorer xd , (för er som inte vet vad det är så är det ett hjälpredskap typ , som man använder när hästen fäller ! )
och vi tyckte den verkade lite hård men nu när jag kollat runt på olika bloggar har jag sett att det är många som skriver om den och hur bra den är, kanske är den inte så dålig ?
Den kostar runt 600 kr, men omman kollar på tradera kan man säkert få den billigare ;)

funderar på att köpa en sån kanske !


Har inget att göra så det kommer säkert lite saker som jag skullle vilja ha eller är snyggt ;)!

Och till er som har en furminator , är den verkligen så bra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0