Michael Jackson är bäst

Dagarna vart bra, men jag har bara inte haft tid att blogga helt enkelt :)
Igår var jag hos Bea på tjej middag, det var faktiskt väldigt mysigt :) , ah och idag har jag bara varit hemma,
Nu på kvällen var jag på bio och såg Michael Jackson, this is it. Jag tror att ni som inte tror att han ville alla väl, ni är nog rätt trögfattade, för lixom han skulle aldrig vilja göra ngn illa och han är så sjukt om tänksam!! ,sen att han ville operera sig, det har inte ni med att göra det är väll han , han ville väll göra sig själv bättre, ja michael jackson tycker jag är en av de snällast och mest otroligaste på jorden faktiskt ;)
Imorgon ska jag städa mitt rum mycket för på lördag är det fest :d , hahah och imorgon kommer jag oxå att hänga med Maria och titta när hon hopptränar :D

Peace and Love


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Vad tyckte du om filmen då?

2009-10-31 @ 17:35:44
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0