Maria´s hoppträning ?

Här kommer en sak ni kan skratta för.
Igår när idaol var och allt, eller ah nästan det hade inte börjart men ändåklockan var 7 och jag hade fixat allt skit bra verkligen jag menar det! , jag skulle bort till Maria i stallet och titta när hon hoppträna , hon hade skickat ett meddelande på torsdagen och träningen började kvaqrt över 8 och hon skulle gå från stallet kl 8
 jag skulle vara där kl 7och hjälpa henne lite o så :D , så jag är i stallet precis vid 7 som jag planerat, men det är alldeles släkt i stallet och ingen är här eller kommer, jag väntar till kvart över , halv , kvart, precis medans jag väntar har det precis vart en lycka på gamla E6:an, vägen mot kba) ah, ochjag blir rädd att hon typ ska vara med i den , efterso hon inte kommer, jag läser smset hon skickat flera gånger  klockan blir 8 och jag ger upp. Asså när jag snackar om detta så menar jag på kvällen, det var alldeles mörkt alldeles tyst, usch :O jag är ju mörkrädd och allt! jag men klockan 8 går jag i alle falll hem och både jag och mamma ringer till maria men hon svarar ju inte !:O jag var stenfrusen när jag kom in:O  frös fr¨n top till tå!  ajah , halv 9 ringer mara och säger att det var åpå morgopnen :O  vafan jag stog där i en timme, var skit rädd i en timme, frös i en timme AHAHHAHAHAHAHAHAHHHH så sjukt ntypiskt mig :o !  Jajah det var kul att ni kanske fick et t skratt men detta hände igår ;) FREDAG

Puss på munnen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0