Idol kväll

Hey, bloggen, jag lider verkligen med er eftersom jag ligger så mycket efter i blaggandet, men jag ska försöka att bättra mig :)
Hoppas er vecka vart bra :D , min har typ vart mindre bra, skolan, asså tackolov att det är lov, xd, so hatar hatar !
I Tisdags hopptränade jag, gick sjukt bra och är otroligt nöjd! , Onsdag , vilo dag och stort plugg inför det "lilla" läxförhöret som blev ett väldigt stort prov i no, om människo kroppen . Torsdag, träning idag med, .
Vet inte hur jag har mått om jag ska vara ärlig , jag har vart sur på folk jag inte menat ngt för xd, sry (L)
Jag har hittat jätte fina kläder från gina jag vill ha och så idag köpte jag två par nya skor :)
 nu ska jag fortsätta min kväll tillsammans med elin, sofia och almina . tittar på idol och äter pocorn snart :)

KYSSAR :D (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0