Lördag fest

Holaa :)
fick en fråga hur michael jackson filmen var, och den var bra, det var den men asså det är ju klipp från hur han s konsert skulle vara, och ibland blev det lite tråkigt men han fick sin comeback, jag tycker i allefall att man ska se den! Den går på bio i hela världen och den visas bara i två veckor, om man vill få ett fint minne från han tycker jag absolut att man ska lägga 90 kronor och gå och se den! :)

btw; Dagarna nu har vart väldigt bra faktiskt :D , igår var det en nästan hästfri dag , han fickl viöla eftersom han gått hela veckan . Istället åkte jag till Ikea med min kära moder :D , och till ica maxi.

Idag vaknade jag av att det var ljust :p, hahah och sen så tittade jag på klockan , jag bah; fan oxå klockan är nästan sju och Robby ska få mat klockan 6 så rida jag upp typ inte alls vaken, HAHAH XD, ah och så var inte mamma eller pappa inne, utan dom var ute med jacken (min hund :D )  ah och ingen av de hade mobiler med sig så jag fick gå ut och sen så träffade jag mamma och pappa på vägen hahah , och så sa pappa ,ah men jag sa ju att jag skulle ge han  och så så jag gick upp i onödan xd, haaahhh, och i morgn blir det ingen sovmorgon! läs längre ner )
Vid 11 ungefär gick jag ner till stallet igen och så hoppade jag lite med Robby i paddoken, svåra grejer ,och han fick verkligen tänka till ordentligt ;)  det var bra ! , ja och så hoppade vi några nya saker som var lite läskiga tyckte han och för första gången stannade han ,med mig :o, men nästa gång vi kom hoppade han men x-tra högt, typ bara för att han inte skulle bli uppäten eler ngt xd hahah
Duktig vart han i allefall :D

Imorgon skan jag gå upp kvart över 5 för jag ska vara i marias  stall vid 6 Senast ass å, ja så det blir tidigt idag kanske ;)

Lite fest här ikväll :d ,massa folk kommer :D

Laddar upp en skiss på banan senare pusshej (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0