banan som ja lovat (a)+ söt ponny

  • De med svarta prickar på sidan är hinder de andra är markbomar .
  • Först hoppade jag (A) för lixom han inte skulle rusa utan han fick lixom hejda sig och tänka och inte ba dra efter hindret , väldigt bra :)  
  • Sen (B) ,det ligger en vattenmatta där under och där skulle jag försöka hitta lite olika distanser och det gick väldigt bra och oftast hamnade jag i rätt galopp efter hindret . 
  • sen hoppade jag som på en volt (C) hindret som bara var en stående grind, rakt upp och ner så där , men det hade han antagligen inte hoppat innan så det var den han stannade på men andra gången hoppade han, duktigt häst ;);P
  • (D) är två tunnor som ligger ner och det hade han hoppat innan men vi hittade aldrig ngn riktigt bra distans .. det vart synd, men det gick bra att hoppa de ialle fall .
  • (E) hindrerna är en sträcka? :s, ah vet inte riktigt va jag ska kalla det, två hinder på rad ? ajah what ever . där gick det riktigt bra!
  • Av detta gjorde vi en bana sen , gick bra men han började bli trött . En jätte bra övning tycker jag och jag rekomenderar den till sånna som har hästar som blir starka och vill dra iväg efter hindrerna.
              
  • SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT BILD PÅ ROBBY<333333333333
  • Puss på er :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaaaaaaaaaaaawj, bebis :)<3

2009-11-02 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0